Sunday, January 14, 2007

Bloggers United aka Blogger Bersatu



Bila suara bloggers semakin berani dan semakin mempunyai kepentingan serta mampu mengugat kepimpinan Haprak sekarang yang menerajui Malaysia.

Lebih banyak akan dilakukan terhadap bloggers supaya usaha murni bloggers untuk menyedarkan rakyat dan mempertahan maruah Malaysia digagalkan oleh yang berkepentingan.

Maka seruan kepada Bloggers United atau Bersatu amat amat di alu alukan.

Thumb up to you Kickdefella.

5 comments:

Anonymous said...

Bloggers Bersatu-satu usaha murni.

Anonymous said...

a'kum! oit, dr putra, bila nak gi swimming lagi ni. lama dah ni...

dr putra, jgn taksub sgt, rilek2 la, walaupun 'PUCUK' kepimpinan slow.... well slow sangat.... biar lambat asal slamat kata orang. kuang kuang kuang.

klako betul, orang sibuk banjir, 'PUCUK' kepimpinan tak nampak batang idung... gi bercuti adala... ngan aroyo lak tu....

ok la. sent regard to my sis...
-Dr. S-

Anonymous said...

mari kita bersama-sama membantu blogger rocy bro dan jeff ooi. Demi keadilan dan democracy. jangan jadi macam singapura habis penentang dan pembankang di saman sampai tak bole nak bernafas. kali and the gang mengikut style s'pore.

Anonymous said...

Rocky dan Jeff Ooi telah mendedahkan mereka telah menerima surat saman. Harap semua bloggers bersabar dan teruskan perjuangan. Dalam masa yang sama kita harus bantu Rocky dan Jeff. Jangan kita hanya mahukan blog mereka sentiasa dikemaskinikan dengan bahan-bahan baru tetapi bila mereka kesusahan kita biarkan mereka bersendirian.

drputera said...

good to hear, some lawyers come forward in defense of both bloggers.

we have obligations to support them, the least morally.

May god bless you guys, noble Malaysian who make ordinary Malaysian lime myself and others proud.

THE TUN'S IN ACTION

THE TUN'S IN ACTION

Blogger's United

Blogger's United

As of Today