Wednesday, March 19, 2008

Bagaimana Mat Taib Lepas di mahkamah Australia


Antara muka LAMA yang patut diBERSARAKAN terus dari UMNO serta kepimpinan Kerajaan TETAPI dinaikkan KEMBALI oleh pemimpin ISLAM Ada Had dan Ada Hari adalah Tan Sri Muhammad Taib.

Beliau telah tersingkir dari jawatan MB Selangor ekoran kes KORUPSI beliau dimana beliau telah ditahan di sebuah Lapangan Terbang di Asutralia kerana tidak ISTIHAR wang yang bejuta-juta jumlahnya.

Beliau telah dibicarakan di Mahkamah Australia, dan diwakili oleh peguam yang hebat bertaraf QUEEN COUNCIL dan dilepaskan atas sebab TEKNIKAL, dimana Mahkamah telah menerima HUJAH peguam beliau yang tidak mengISTIHARKAN seJUMLAH wang tersebut ekoran kekeliruan terhadap PAPAN TANDA di lapangan terbang tersebut yang BERBAHASA INGGERIS.

Peguam beliau telah menggunakan HUJAH bahawa KLIEN mereka seoarng MB Selangor dan NAIB PRESIDEN UMNO tidak tahu BAHASA INGGERIS.

Maka berlakon lah Mat Taib menjadi seorang budak TOLOL tak tahu berbahasa INGGERIS sehingga terpaksa menggunakan khidmat seorang pakar bahas dari Universiti Malaya sebagai PENTERJEMAH.

Hari ini Mat Taib dilantik menjadi seorang MENTERI KABINET dollah badawi yang berdegar degar dengan INTEGRITI, KREDIBILITI dan MEMERANGI RASUAH!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

Unknown said...

Macam tu jer boleh lepas ? Mat Taib ni memang banyak skandal.


-------------------------
http://semasa.pdniaga.com

THE TUN'S IN ACTION

THE TUN'S IN ACTION

Blogger's United

Blogger's United

As of Today